18 June 2012

Gelisah WEH

Assalamualaikum...


Hari ni macam xdok mood nak keje.Hok ALoh lah.Boss pun xdok jugok arini...Sekarang ni datang perasaan membuak-buak nak tukar tempat kerja dan kalau boleh nak tukar kerja terus.

Rasa dah bosan mengadap ebook tiap-tiap hari dan sesangat x suke pada orang yang suka bagi arahan buat kerja orang lain yang xder lansung kaitan dengan bidang tugas gua!Siapa lu nak suruh-suruh gua buat semua tu..lu ingat sikit..lu staf jugak.gua bukan bekerja bawah lu.Gua ok kalau bos or pentadbir suruh gua buat kerja.Tapi kalau staf-staf yang suruh..gua panas bebbbbb~huhuhu..sabo jer la

Cik effa harap sangat nanti berjaya dalam temuduga kerajaan negeri teganu.Harap sangat-sangat.Walaupun harapan kemungkinan tipis.Sebab jawatan yang cik effa nak temuduga tu tiada lansung dan tak de kena mengena dengan course yang cik effa belajar dulu..


Kawan-kawan tolong doakan agar cik effa berjaya yer.Nak bernazar kalau dapat kerja ni nak puasa 1 hari dan nak belanja family makan besar.Insyaallah...:)

No comments: