08 February 2011

Handbag Kegemaran Wanita

HANDBAG???
sebut pasal handbag kan...
handbag ni menjadi kegemaran wanita ..
tanpa handbag hidup rase cam xlengkap kan..
hihihi...

tp effa tidak terlalu obses dengan handbag nih...
yang pasti i'dont like handbag beso2..hehe
suka simple2 je...

macam mana dengan orang yg terlalu OBSES dengan handbag nih???..
mesti korang da xder idea da nk pilih handbag mana lagi kan...
untuk dijadikan pameran..haha...yela dah banyak jenis da jenama yang anda beli..
LV,Prada,Carlo Rino,Gucci,Guess dan byk lagi la...

haaa...ape kate kali ni anda semua
tukar citarasa sikit...
beli handbag nih hokeyy...hahaha..
mmg sesuaiii!!hakhak...


handbag bawang..cun wooo....haha


Prada Pistol


handbeg bola ragbi(untuk yg obses sukan ni je ok?)


untuk wanita yang malas nk galas beg..so suh je beg jln sendiri


handbeg Dog...untuk org cina bleh!


 garangnye muka cik katak..heee


handbag gitar


handbag cap ayam

 handbag Tenggiling
handbag keyboard

p/s : Selamat bershopping ..hahahaha



8 comments:

Burp said...

handbag tenggiling comei! :D

marifa_elix said...

hahaha...beli la..awk pkai mesti lg comeii...hakhak

tungkaran hati.blogspot said...

blog walking....! nice blog to watch out.

marifa_elix said...

tenkiu....:)

Fieda said...

geli nk pakai beg katak tu....

marifa_elix said...

hehehe...itulah pasal....

Cik Zatie !xora said...

waahh!! memacam jer skang niyh..suke tgok..

marifa_elix said...

mmg pon...mcm2 trend...pkai kat karpet merah mesti cun..hehee