21 February 2011

Bergaduh Pulak


Salam semua...
dah lama rasanya xupdate blog...
agak malas beberapa hari untuk mengupdatekannye...huhu
Adess penim kepala 
duk tengok EX-Classmate bergaduh kat FB..
Bukan nak sebelah pada sape2 pon..cuma 
effa rasa Si A dan Si B ni xpatut bergaduh..
hal kecik jer..
Si A telah menjadi Presiden di salah sebuah fakulti
tapi Si B ni plak xpuas hati..
komen2 duk mengata kat wall die pasal Si A nih..
apelaa korang ni...sekelas dah 3 taun pastu 
bila sambung blaja kat lain plak buat2
xkenal..walaupun 1 fakulti..
Ye Si B ni agak macam ni sikit..
mybe perasan BIJAK oR kAYA lah sangat...
kadang2 effa pn sakit ati jugak dengan si B nih..
tapi nk buat camne effa ok je..becoz 1 class...
xkan xlayan plak...dah lah 1 kelas tu 13 orang je pon
budak2 dalam tu..humm...
HUrmm kalau nak berbangga sangat ko tuh SBP (Sek.Berasrama Penuh)
aku pon SBP jugak lah DER!!...jangan duk kerek sangat..
Ermm dia just bagi nasihat katanya???nasihat ape..
tu bukan nasihat...tu kutuk namanya..
kecian kat kawan effa Si A  tu...
be strong my fren..huhu...
Bagi effa memang layak Si A ni jadi presiden
nak bandingkan dengan Si B nih..harap je bijak
tapi perangai cam """"" jew...
engat effa xtahu pasal dia...
dah banyak da orang cakap pasal die...huh..nyampah tolLL...
Aritu effa ade dah bagi nasihat kat Si B nih
kalo nak nasihat kat sape2
nasihat cara betol2...
ni x..suke nasihat cara perli2 dan kutuk terus..
ape kejadahnye nasihat camtu kan...
adesss...sakit ati plak...
tapi xpe..xnk gaduh2..
nanti reunion berbaik2 lah 
sesama sendiri...cuma beringatlah sikit...dan sedar diri sikit..
setakat mana je bijak n kaya tu...xkemana jugak...
semua masuk kubur je blaka...
harap2 Si B nih berubah lah...
setahu aku lah wahai Si B,ramai yang menyampah dengan KO..
so sedar diri lah sikit...huhu...
p/s:sori penggunaan ayat teramat kejam di entry ini..huhu...




4 comments:

hazari. said...

kadang kadang susah nak paham kalau kite tak berada dalam situasi dorg.

marifa_elix said...

ermmm yela..btol jugak...
tp kan kena lah bertolak ansur..
xperlu nk kutuk2 orang kat fb...huhu

hazari. said...

kutuk kutuk kat fb tuh dah tak rasional sgt. haha. dorang patut jumpa depan depan.

marifa_elix said...

aah btol tuh...
klo xpuas hati jumpa depan2 lah...
ni nak kutuk2 dalam fb pulak...
kecian kat orang tu taww....
orang lain backup dye marah..huuu