24 February 2011

Blog Pink

Tenz to adeq NAZIRA
yang sudi mengetag diriku ini...

Kalo nak tahu lebih lanjut sila klik SINI

Ceritakan dengan menarik, kenapa anda memilih warna tersebut dalam blog anda?

alamakk..xtahu lah nak jawab ape..ermmm...reka2 boleh x..haha...

1)Memang suka kaler pink
2)Warna pink buatkan jiwa jadi tenang dan damai..(haha)
3)Suka kaler2 lembut...sebab diriku ini mmg seorang yg lemah lembut..wakakaka...
4)Last skali kan..kalo cari blogger punyer background,kebanyakannya warna tu warna pink..pastu dengan malasnya untuk membelek warna lain..so warna pink lah menjadi pilihan..hahaha..
5)that's all...sorii terlalu POYOS jawapan tersebut..haha...
melempar bom kepada
1)Nur






6 comments:

Suara Hati Ini.... said...

blog i xpink la..huhu

hazari. said...

pink.. satu lagi, macam coklat woo.. haha.

DaK CoMoT said...

weee..tQ tag comot taw!^_^

marifa_elix said...

hazari:mcm coklat??haha...mcm2 daa...

dak comot:welkam dear...

hazari. said...

betul, entah ah apasal, kalau pink je, mesti ingat coklat da.

marifa_elix said...

ooo yeke camtu...haha...
ok nt effa blje coklat pink kat hazari k.hahaha