19 December 2008

Nasib malang:(


gambar hiasan:)

ni lah nasib malang aku..huhu..bawak myvi pastu terlanggar devider..haha...punyalah takut..ye r aritu dah langgar pintu pagar ngan myvi tuh,..kena marah ng my father..(tp xla marah sgt...haha)..aritu time langgar pintu pagar time my father masuk wad gak..ni langgar devider time my father masuk wad kali kedua...haha..apalah nasibku ini..kata my father "itulah kalau ayah xbagi bawak myvi..cakap ayah kedekut..ni biler ayah bagi xbawak elok2..cuai"..hihi)ye r myvi beso dari kancil..lagi pon jarang bawak myvi..bru 2 kali xpandai bajet la..kancil okie jerk..coz slalu bawak...emm xpelah pasni aku akan lebih berhati2.haha..tp aritu masa bawak kancil daa accident daa..aku gi langgar kereta pakcik..haha.(cian kat pakcik)..mujur xda pape just kereta la lebur berkecai kat bonet depan..tp sakit gak kepala aku nie terhantuk kat cermin depan...seminggu xleh sentuh my head..haha...klakar..tp xpe r..tu pengalaman kata org..selagi x accident selagi tu xpandai bawak kereta..(huh??betol ke ayat aku nie???haha)

No comments: