03 December 2008

CLASSMATE AKU..:)

Ni classmate aku..semuanya 14 org jerk..walaupun cikit tp best....ni gmbar diambil masa aku sem 2..lam makmal multimedia..yang berdiri megah semacam tu lecturer aku..muda kan..hahaha..skali pandang macam student jugak..haha..tp sporting ler jugak..time dia panas habisla kitaorg jadik mangsa..kitaorg kena wat assment byk2 la skali submit bertimbun..dahla susah nak ciapkan semua tu masa lak x cukup...seminggu skali anta dia pyr assgmnt..tp kitaorg dah biasa...lukis2 guna komputer..guna adobe illustrator n photoshop..tu la kije kitaorg..lau xlukis kitaorg mengedit-editkan gmbar..walaupun susah..tp lama-kelamaan best jugak..pandai la edit gambo sendiri..hak3x..owh lupe nak introduce lec.aku ni..pggl je cik akta..single lagi.hihi..dia ngajo class kitaorg selama 2 sem...

No comments: