07 December 2008

Jom Dansa:)



Aku ni layan la jugak sehati berdansa..yela dari xtau nak tgk pe baik tgk org menari..best la jugak..aku layan masa sehati berdansa musim 1 lagi..time nak tengok program ni selalu la berebut nak tengok..ayah nak tgk bola,mak nak tengok menari..fight punyer fight mak menang..hihii...tp xla gaduh..saja jer cakap fight xdi..kih2x..humm dlm musim ni aku suke pasangan Lisda dan Fauzi..pasangan ni cam pro dah masa menari..slalu wat gaya2 lain dari yg lain..mereka gak pandai menari..so aku suke giler la ngn diorg..bg aku pasangan amyza n khairul xbest langsung...menari xpandai pun..juri pon bagi markah cikit..tp time tengok kedudukan slalu kat atas..jauh dri org lain dier punye undi..humm ni mesti ramai peminat..xpon bagi kredit kat awok2 dier suh sms..hihi...last aku harap agar Lisda n Fauzi jadik juara musim ni..all the best!!

No comments: