30 July 2010

mAkinG PIzzA

Assalamualaikum semua..
hari ni sy penat sgt tau..
buat pizza sorang2..waaa...
tp best jugak...

bukan nye ape..try nak buat
guna resipi my ex romate a.k.a. JINA
lak...aritu da try buat..tp hampeh keras
cam beskut lak.kah kah..

arini buat jadi la lembut sikit dr dlu punye
tp still keras kat bahagian bawah..
pasal ape eakk.??
buntu fikiranku memikirkan nye..wah!
ayat x bleh blah..haha

mula2 mmg buat sorang2..
pastu last2 time nak membakar
baru mak tolong...
thx mak sudi tolong...hee

ni adeq aku punyer pasl lah ni
aritu cakap nk balik umah
nk buat same2..
last2 petang xdi call..
dia ckap xleh balik lak...
tp dia nk pizza..
byak ko punyer cekodok pisang hangit!..

tp xpe..sebagai kakak yang baik..haha..
aku buat jugak...ala...da biasa
buat sorang2..lagipun kek aku buat
sorang2 je..orang lain pandai makan
ngan komen je...

kalo komen sedap tu xpe gak..
ni komen xsedap..haha..
berasap telinge dengor!..
arghh!!...

nway..esok pagi nak g anta
pizza kat skolah adeq aku..
harap2 kawan2 dia suke walaupun
xjadi sgt..huuu...
kalo xsuke jgn makan...
ade aku kesah ko makan ke x..
huahuaaa...

ermm tp lupe nk snap
pic pizza tu...
len kali r ea..muahahaha..
k take care ..bubbye semua..

.....wasalam.....

No comments: