21 July 2010

Lame giler X update blog..

Assalamualaikum semua..
ape kabar semua
harap sihat belaka semua k..

ermm
lamer giler x update blog
da nk dekat setahun da

BUKAN malas
tp semua tahu kan
effa awal tahun 2010 masuk wad
untuk menjalani pembedahan .

so far,
2 bulan stay umah ..x g kampus pun
padahal sem last ni...huuu
memang takut..yela..
sem last ade projek final
orang lain semua da stat..
aku sorang je belum..

thx to my classmate
sudi melawat aku kat hospital
n juga kat rumah..
happy sangat korang datang..
rase nk cepat2 sembuh dan pergi
kampus jumpa korang semua...

so skg ni aku da sembuh da
cuma kadang2 rasa sakit kat tempat
opret tu...tp xpe..boleh tahan..:)

arini aku da boleh la nk berblog
becoz aritu da pergi tukar broadband baru..
kalo x tukar lagi

ALAMAKNYA
sekarang ni masih belum nk berblog la...hee
rinduuu nk berblog..

ok la semua aku nk chow lu..layan
pic2 time sakit ni..huaa....

pada yang takut tengok menda ni
dinasihatkan jgn tengok laa..
ahaks...ok babai semua..

love u ALLS..

wasalam..:)


OVARIAN CYST (20CM*15 CM)



MY MUM WITH DOCTOR BEDAHKU



MY LOVELY CLASSMATE

No comments: