29 July 2010

kOnvokesyen 27 Julai 2010

Akhirnye penantian selama 3 tahun sudah habis
...kami semua sudah berkonvo..hooreyyy..
gembira sebab dapat jumpa kawan2 sebenarnya...
konvo tu biasa2 aje..muahaha....
tp xcited la jugak pkai jubah konvo tu.
ciap mintak tolong dari orang lain lagi untuk pakai kan
hood n topi...keh2..xpe asal bergaya..wah!...

Budak2 jauh sampai terengganu
22 aribulan..so aku g amek diorang
pastu setel pasal konvo dlu kat area
DKU..

n then carik hostel kosong..
punyelah penipu pengurus asrama tu
cakap xder hostel kosong..semua penuh,,
eiiii ni nak marah ni..
kalo masuk secara haram marah..
biler tanya elok2 dia tipu plak...
so kami berempat yang sudah keluar tanduk
pergi cari ostel kosong dengan
sendirinya..haha..padan muke!

Mula2 dapat hostel blok M tingkat 5..
xsempat naik atas..si Jina ni
call angah..my senior..
angah cakap ade bilik kosong
aras 1 blok G..wah best2..
suh angah booking dlu...
lepas makan kat nasik kukus..
kitaorang dengan penat g cari plak
bilik kosong yg diberitahu si angah ni...

akhirnye..dapat jugak...
2 katil tido 4 orang...
standard lah tu..hee..dari xder katil..kan2.??
lepas borak2 lame x jumpa...
tido2 sekejap..
pastu keluar pergi jalan2...best!!....

Diorang stay hostel selama 5
hari..n then 27 aibulan tu..semua family datang
wahhh ramai...gembira masing2..aku pun x terkecuali..
walaupun mak ng ayah je dapat datang..
tp xpe..asal ade org datang sudaaa...hikhik..

lepas je keluar dari dewan..sesi bergambar la
plak...mak ng ayah balik awal..aku kesian
tgok ayah duk berdiri lame2 duk tunggu aku bergambo..haha
so aku suh la diorang g makan n balik dlu..
aku balik sendiri la..naik VIVA ...trus nk
antakan kat rumah abg..

Dalam pukl 4 lebih tu semua da nak balik..
aku x leh balik lagi..yela
jubah x hantar lagi..photo studio x amek lagi..
argghh sangat letih dan kakiku juga
sakit kerana pakai kasut bertumit tinggi
aku ni dah la lame x pakai kasut..waaaaa..

last2 siap jugak akhirnye..
n then trus balik umah..
xjadi anta VIVA kat umah abg..
coz dia xder kat umah...

ermm tu je stkat nie..haha
malas nk story banyak2
nk tahu banyak2 mai sini..
kite borak sampai x tido malam..haha

............salam..............

me & yuyu
me & my mom



me with my dad n mummy


my classmate(multimedia)


No comments: