30 July 2010

JiraNku Sudah Menjadi ISteri Orang

Fullammakk...
bestnye pepagi bangun2 trus dengar
lagu selamat pengantin baru..
terasa diri ini plak yang
nk jdi pengantin..hikhik..

makkk aku nk kawinn.
tp dengan sape??huahua..
ishh..xbleh2..mana bleh
abg n akak aku pon x kawen lg

biler agaknye mak aku tu
nk dapat menantu eak..hihi
abg aku pun baru je habis bljaq..
kije pn xlgi..
sekurang2 nye kije 2 3 taun kumpul
duit..baru fikir pasal kawen kan..

yela nk jaga anak dara orang..
xkan nk bagi makan pasir or rumput je kot
ahaksss...
sekurang2nye kena ade kereta..
rumah tu kalo ade lagi lah bagus..
yang penting duit la...huuu
duit2 mana aku nk cari ngko haa???

dah la sekarang susah nk dapat kije
kerajaan ni suh orang blaja tinggi2
sampai puncak gading gajah..
last2 nk pakai ramainye
orang berkelulusan pmr or spm je
xke sakit hati aku ni...

ish ke lain plak citernye..hikhik..
aduhh best tol dengar kompang
tandanya pengantin lelaki da smpai..
aku x gi...mak ng ayah je g nye..
aku bangun awal sangat..haha..
padan muke aku!...

fikir pasal jodoh...
kate orang jodoh x kemana..
setiap manusia Allah dah tentukan
sape jodohnye..
cuma kite belum jumpa lagi...

kalo nk cakap pasal ciri tu.ermm senang je
aku x cerewet..just yang paling
penting nak yang beriman..sembahyang tak tinggal..
tahu pasal agama...ohhh tp tidak la tok imam..
heee aku x layak...keh2..
yela kan kalo dia x tahu pasal agama
nt kelak kite gak yang merana..
sepatutnye si suami la mengajar
isteri..xkan terbalik kot..huu..
tp x pe same2 pun boleh juge..

ermm tu jela yang paling penting..
lagi aku suke yang romantik,suka manja kan aku.wah
so gedixx...x suka marah2 dan hormat orang tua
expecially my parent...susah kan nk
cari yang macam nie..uhuuu...
tp xpe..berdoa je dengan yang
MAHA ESA..
agar dikurniakan lelaki yang
baik seperti diatas..hee...

.....that all thanks...

.....wasalam...

No comments: