20 September 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Salam semua..
adoohhh!!!
sudah lama bersara dalam bidang
penulisan blog nih..
bukan malas noo..
tp bz..yolah kan
nk raye..banyak la kije nye..

kemas2 umah,yang paling
BEST adelah
SHOPPING~~
haha...time shopping nih mmg r x
hengat dunia..
mula lah lepas raye pokai semua..
nt nak membeli pakai daun kering belake ye..haha

tp effa x la boros..
saya pandai berjimat a.k.a
kedekut siket..muahaha...
bkn kedekut ape..sebenarnye nk jimat aje..
kan klu ikut hati semua nk dibelinye..
tp beringat2 r kan2..hikhik

taun ni efa shopping guna duit sendiri tau
just baju2 je mak belikan..
tudung effa beli sndiri..
taun ni effa habiskan RM100++
untuk shawls sahaja..ok x??
xboros dah kan2..hehe..
bukan nye sehelai rm 100 tau..
rm 100 tu untuk 4 helai shawls..
taun ni effa sangat berminat untuk
memakai shawls pakistan manik2 tu..
puas mencari kat area tganu ni..
last2 esok nk raye..malam tu pegi GIANT..
pastu jumpa la shawls tu..bru bukak dari dlm pastik tau..
bru sampai katenye..hahaha..aku grab dulu lah ye..
xsmpat org tu sangkut agi aku dah grab 3 helai..muahaha..
padan muka ko~

ermm raye taun ni???
xhepyy lah sangat..
pasal ape???
bcoz my father la..
xnk ikut pn kitaorang beraye..
my father suh g ng mak je..waaaaaaaa...
xnk la paksa my father..coz katenye
xsihat..xpela..berehatlah dirumah my father ku..
muahaha..

duit raye???
huh ni paling x best..
sangat sikit taun ni effa dapat..
itu pun family jerk bagi..
g umah org..org xbagi pn kat kite..
katenye kite da besar..
biler time dye mai umah kite..
kite bg je..xkire la besar bapak pn..huuuu
xaciiiii gini............!!!!
tp bukan efa yg bagi..
taun ni abg ng mak+ayah jerk bagi..
tu pasal dye xkire besar mane pn org tu.
dye bg gak..
dye xtau yang anak dye ni
xdpt pn wet raye klu g umh org tu..
huh klu aku la kan..haha..
xingin aku bg kat org yg xbg
kat aku or adeq2 aku kan
hahaha...jahat x saye???hahaha...
ok lupekan pasal duit raye..

now i'm want to story to alls about my
open house..haha..
ayat BI tunggang langgang gitu you~haha
taun ni buat raye ke-3 open house.
bukan nk buat sangat pn..
tp ramai yg nk datang umah lak..
time xder kat umah tu ramai laks yang mencari..
hihi..glemer ke??haha
tp xper la..best gak dapat jupe sanak sedara...
tp ade gak jenis yang x reti bahasa..
dah la dtg umah org..
bersalam pn macam terpaksa..
pergHH aku benci org macam ni..
rase cam nk lempang jerk.
ala..bukan dye baik pn ng family aku..
bercakap pn xpenah,,lagikan nk suh senyum
mybe xder budi bahasa kot orang macam ni kan
mujur la laki dye tu bercakap gak..kalo dua2 diam??
bek xyah datang..bawak balik jerk anak ngko tu..
malas aku layan bg duit raye..hahaha..
jahat lagi saya kan??haha

ok la..xder pe dah nk story2 ni..
blank da..asik ngutuk orang jek ni..muahaha..
nway hope u alls enjoy the pic time raye aritu..
chow~

wasalammy big family

raye first..with wife abg Di n her baby cute~

lawan congkak ng dak kecik tute~

with my adeq

with quyen (anak sepupu)

sangat geram dengan baby ini~

with my sis + adeq

No comments: