02 December 2009

CysT(ketumbuhan)

aritu g klinik pakar HSNZ untuk mengesahkan aku ni ader ketumbuhan atau x kat dalam perut ni..g klinik dlm kul 8 pg n then g daftar.pas g daftar dlm kul 10 baru aku dipanggil masuk.mujur dapat doc pompuan.kalo lelaki malu siket..huhu.pas kena tanya macam2 dia suh baring kat katil..n then dia check perut..mmg dia ckap ader something dalam perut besar pulak tu..lepas tu dia suh g scan kat bilik depan..keputusan scan tu mmg nampak la ader ketumbuhan..pas je g scan g jmpa doc tu balik n dia suh g bilik seterusnya plok..g amek darah..susah jugak nurse tu nk cari urat..pas je masuk jarum adess sakit giler..banyak giler kuar darah kat tangan ni walaupun dah lame buang jarum..jadik gelembung..sapai skg ni jadik biru my tangan..nk sentuh pn sakit..huhu.ermm aku akan masuk wad pada 31-1-2010 nt..n 2-2-2010 aku akan jalani pembedahan.aku pn sekarang tengah pening pikirkan camne study aku nt.dahla sem last ni.takut banyak tinggal pelajaran n yang paling takut aku tertinggal kuiz or exam ape2 la.harap2 lecturer x buat test time aku ngah cuti tu..kawan2 tolong doakan effa supaya cepat sembuh ye.sekarang ni pun effa ngah ambil ubat dari 4life(transfer factor)nak cube dlu kot2 nt scan semakin kecil ketumbuhan tu..harap2 semakin kecil xder la besar sangat kena belah perut nt..huhu...takut.....

ketumbuhan dalam perut 8.7cm*17cm

2 comments:

Munix™ said...

isyaAllah effa ak akan doakan moga2 xde apa yg berlaku, usah risau rr.. nnti aku gtau lecturer kalo ko xdtg ek.. k, kuatkan smangat.. mntak doa byk2 ngan tuhan

[From SENIAKU]

EfFa mArIfA said...

tq diden...doakan aku byk2 ea..supaya cepat sembuh..nt leh g kuliah...:P