19 November 2009

yE..YE...Exam DAh ABeS...

Seronoknye harini ..aku dah abes exam da...paper xdi DATA COMMUNICATION.Susah gilew dia punyer soklan..aku jawab ape yang aku tahu ajew...sedih jugak ase x dapat jawab..tp harap2 lulus r...lulus lega doh...huhu..lepas jew abes exam aku g makan lu ngan member2 aku,kat cafe baru..lauk cam bese r aku pekena nasi putih ng lauk ayam goreng tepung+tomyam sket.lepas makan salam2 peluk2 dlu ngn member..yela nt lame x jupe rindu pulak...tp ng mmber pompuan je..lelaki xle..bahaya...keh2.Pas je salam aku terus balik hostel..yela takut family dah smp..aku plk x bwak hp g exam..tekaan mmg btol dah 1 jam diorang kat bawah tggu aku,dah la barang x masukkan lagi kat loker atas...benci la.kena kemas semua barang..penat...pas ciap2 semua kemas dlm kul 12.30 tghari aku pn berangkat pulang ke umah..wah rindunye kat rumah...smpai umah x tukor baju trus titow..heee....sewonoknye..dah la ujan..pastu bangun2 kul 4 ptg...da x leh titow da...dalam kul 5.15 tu aku g amek adek aku kat skool..bru balik asrama..yela semua orang ngah cuti ni,..aku drive slow je coz ujan lebat giler..smp x nampak jalan..takut jugak..tp mujur selamat smpai....:P

No comments: