19 November 2009

Demam Exam:(

Exam datang lagi...huh..asenye kejap jew dah nk abes sem da..x caye jew....tp xpe kena caye gok gane2 pom...hurmmm dalam waktu exam tu macam2 dugaan datang...yela...sakit gusinye,pastu sebelum exam SADDAM aku demam..muntah2 pening yang amat sangat..malam tu sebelum exam, aku muntah 3x..xboleh nk makan..ape yg aku mkn keluar balik...dah la kepala pening nk mampus..yang paling risau dah la aku x study pape lg untuk exam esok tu...aduss...ermm time aku sakit kawan2 aku aku tolong..thanks pada Jina(romate) yang byak jaga aku time aku sakit,teman aku g klinik sebab kena masuk air..blanje aku makan...n thanks juga pada housemate aku K.Ika n K ifah..diaorang mmg baik giler..take care sgt2 ase nk nangis je ader orang take care..aku pon terkejut,K.Ika n Jina tolong lapkan muntah aku,bg aku makan,buat kan aku air...thank u sangat2...diorang ader nasihat kan aku supaya x payah ambil exam...buat je sem depan exam ni..tp aku fikir2 balik biarla..nk amek jugak..kalo x amek skg sem depan takut dah x engat ape2...aku redha je jwab exam keesokkan harinye..walaupun aku masih x sihat aku berjaya menjawab semua soalan...moga aku lebih tabah lagi mengharungi dugaan2 seperti ini....

ni jadual exam final (tambah 1 agi TKF 1053 JAVA)


ubat-ubat yang aku kena makan dalam sehari...huuuu
banyak x..


No comments: