27 September 2011

OMG!!!Kawan Makan Kawan...

Selamat Tengahari (*_*)
*muka tengah sedih ni*

Semalam Cik Effa dah tahu kebenaran
yang sebenar.Menyesal berkawan dengan
orang macam tu.Depan tunjuk baik..
belakang...tikam kita hidup-hidup.

Tak sangka dah tua masih berperangai
macam orang muda.Insaflah kawan ku.
Start semalam cik effa da bagi kata putus
kat dye..*kita putus sahabat*.
Malu berkawan dengan orang macam tu.

Cik effa punya lah jaga air muka dye.
Tapi ape yang cik effa dapat?
Sebarkan cerita kat semua orang..
Nama cik effa pun terbabit..

Serius...sanga benci dengan orang macam ni.!!!
arggghhh..tension..terasa macam
nak berhenti kerja pun ada.
lebih baik buat bisness kat rumah.Jadi xperlu susah2
dengan kata2 laknat orang lain.xperlu
kenal ramai kawan.

Kata orang lagi ramai kawan,lagi
banyak karenah..Tak sangka dye x mengaku 
dye yang hebohkan cerita ni
pada orang lain..argghhhhhhhhhhhhhh!!!!

Selamat Berbahagia lah kepada KAWAN saya tu.
Tak nak bermusuh.Cuma faham-faham sendiri lah.
Lebih baik macam ni saja kan.Tak perlu kawan-
kawan rapat lagi.

Zaman sekarang memang susah cari kawan
yang betul-betul boleh jadi kawan.

p/s:Semalam kena serang dengan cikgu GILA meroyan!!!!

4 comments:

EyqaLuvender said...

backstabbers...i hate that kind of people...

EfFa mArIfA said...

yap!!rite~

Ekmi Rabat said...

kesiannya, sabar yea.. susah jugak ada kwn cmni

My Latest Entry: The Greatest Love Story Earth Ever Had.

EfFa mArIfA said...

ekmi:thanks ya...
aah mmg susah ada kawan mcm ni...
lebih baik xramai kawan dari rmai kawan yang macam ni...huhu