21 October 2009

Party MULTECH sem 5

Kali ni pada semester yang ke 5 kitaorang decide nak buat party skit..kebiasaannya kitaorang main bowling..tp disebabkan stadium runtuh so x dapat la sem ni kitaorang main bowling...kitaorang pergi dengan 3 buah kereta yang dipandu oleh 3 orang pemandu yang berhemah iaitu ACAP,AKU N YUYU..drift punyer drift dalam pukul 10 baru smp syahbandar...biasa la lewat sikit smpai..yela nak amik ais,kek,mee goreng,ayam KFC n others...so lewat la skit smpainye..mmg best party kali ni..walaupun sedikit x best kerana matju x dpat hadir...sbb ada problem sket..lepas makan n bergambar kitaorang pergi lepak kat pantai batu burok plak....best lepak sana...nyaman jew malam2..nak kata ramai tu ramai jugak orang..tp x lah ramai sangat("btol ke ayat ni") ah lantak r...huhuhu...n pukul 1 lebey kitaorang pon berangkat pulang ke kampus yang dirindui iaitu UDM kampus KUSZA...

kek indulgent"secret recipe"
dengan nama set awok multech sem 5


kulit album multech..haha


keluarga bahagia

2 comments:

eZzaH fAraHaNa said...

hePy toL tiMe niE...hoPefuLly titew uAt laGi eK...taPi caYang...jU xdOp rRr tiMe niE kan...

marifa_elix said...

aah mmg hepi...insyaallah kalo ckup bajet sem depan kite g pulau ea....tu r ader sokmo hok cendeng x mboh g....skit sunggoh